Saturday, June 10, 2023

Petite Kitchen: Soto Boyan


Alhamdulillah, saya baru balik dari berkunjung ke rumah kakak angkat saya yang juga merupakan penyanyi tersohor Shima. 

Hari ini Kak Shima menjamu saya dengan soto boyan. Soto boyan ini agak berlainan sedikit rasanya dengan soto yang biasa didapati di sini. Kuahnya agak pekat berbanding soto biasa yang berkuah cair, ini kerana soto boyan menggunakan rempah ratus yang banyak.











Syukur alhamdulillah, saya amat bertuah kerana berpeluang menikmati juadah yang sangat enak ini. Segalanya serba sempurna di tekak saya. Kepada yang di luar sana, anda juga berpeluang untuk menikmati juadah ini, kerana ia merupakan salah satu menu yang dijual di Petite Kitchen by Shima. Nantikan bila tempahan untuk menu ini dibuka. Anda hanya perlu mengikuti laman facebook fanpage Kak Shima.



Kalau anda menempah nanti beginilah rupanya. Jadi jangan tunggu lama jika tempahan dibuka. Kerana Kak Shima hanya menerima pesanan dalam jumlah yang terhad memandangkan keadaan kesihatan beliau yang tidak mengiznkan beliau dari menerima tempahan yang banyak dalam satu-satu masa.


No comments:

Post a Comment