Monday, June 12, 2023

Petite Kitchen: Makan-Makan D'Lestari

Hai semua, pada hantaran kali ini saya ingin berkongsi pengalaman saya menziarahi megastar pujaan ramai Shima. Setiap kali bertandang ke kediaman Kak Shima di Apartment Lestari, Damansara Damai, beliau pasti menyajikan hidangan yang sangat enak.

Nasi berlauk asam pedas ikan dan sayur sawi masak bening. Rendang ayam juga tidak dilupa.

Laksa isi ikan parang

Nasi berlauk sup ikan dan sayur kangkung.

Nasi berlauk sambal ikan kerisi dan kerabu pucuk paku (lupa tangkap gambar) dan pengat keledek.

Kali pertama saya merasa mee jawa terus jatuh cinta.

Kue teaw sup seafood. Pertama kali juga saya mencuba hidangan yang super delicious ini.

Nasi putih lauk sup tulang & rusuk, ikan lampam goreng dan semestinya signature sambal belacan Warong Teringin.

Soto boyan.

Ada di antara hidangan di atas dijual di Petitite Kitchen by Shima. Jadi jika anda teringin merasa masakan hasil air tangan megastar kita ni, jangan lupa mengikuti fanpage facebook Shima dan nantikan masa Kak Shima membuka tempahan. 

Suka saya ingatkan bahawa Kak Shima hanya menerima tempahan dalam jumlah yang terhad sahaja memandangkan keadaan kesihatan beliau yang tidak mengizinkan beliau dari memasak dalam kuantiti yang banyak.

Teruskan sokongan anda kepada Petite Kitchen by Shima.

Update: Tengah hari tadi kak Shima tapaukan kari kering kambing dan kentang.

No comments:

Post a Comment